Zwroty i anulacje
Procedura zwrotu:
Procedura reklamacji:
Jeśli paczka i produkty które się w niej znajdowały, zostały uszkodzone podczas dostawy, skontaktuj się z nami tak szybko, jak to możliwe. Prosimy o zdjęcia zarówno uszkodzonej paczki jak i uszkodzonych produktów.
Aby skorzystać z prawa reklamacji, postępuj według kroków:
Krok 1. Skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo i przedstaw nam zdjęcia zarówno uszkodzonej paczki jak i uszkodzonych produktów.
Krok 2. Uzupełnij formularz reklamacji towarów. Plik można pobrać pod niniejszym linkiem: Formularz reklamacji towaru.
Krok 3. Prześlij nam formularz reklamacji mailem na adres: kontakt@tulilove.pl oraz dołącz do zwracanego produktu.
Krok 4. Staranie zapakuj zakupione produkty. Zadbaj o to, aby trafiły do nas w jak najlepszym stanie.
Krok 5. Nadaj przesyłkę na adres 21-500 Biała Podlaska, ul. Gromadzka 15.
Krok 6. Twoją reklamacje rozpatrzymy w ciągu 14 dni.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa transportu rekomendujemy skorzystanie z usług firm kurierskich lub nadanie paczki z potwierdzeniem nadania.
Pamiętaj
- Odeślij towar w ciągu 14 dni od otrzymania paczki, do paczki dołącz dokument zakupu.
- Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi.
- Zwracany towar należy zapakować i zabezpieczyć w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu w opakowanie odpowiadające jego gabarytom.
- Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.